.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استعفا غلامرضا بهروان از سازمان لیگ

اگر چه غلامرضا بهروان این مرد پرکار فوتبال ایران!!! موضوع رفتن خود از فدراسیون فوتبال را شایعه خوانده اما شنیده ها حکایت ار آن دارد که وی استعفای خود از ریاست سازمان لیگ را تقدیم علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال کرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی بهروان که علاوه بر داشتن مسئولیت ریاست سازمان لیگ و نائب رییس دوم فدراسیون فوتبال ریاست هیات فوتبال مازندران را نیز به خود یدک می کشد این روزها خود را برای رقابتی دیگر بر سر ماندن در ریاست فوتبال استان آماده می کند.

البته وی تا این لحظه استعفای خود را تایید نکرده و اما شنیده های دیگر خبر از آن می دهد که سردار عزیز الله محمدی سرپرستی سازمان لیگ را به عهده خواهد گرفت.

البته با توجه به اینکه یکی از شرایط ریاست هیاتی در استان شرط اقامت می باشد بعید نیز به نظر نمی رسد که این استعفا صورت گرفته باشد.به هر حال باید منتظر بود و دید که آیا بهروان این موضوع را تایید ویا باز هم شایعه می خواند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بابایی علی 11 دي 1391
خدمات آقای بهروان برای همه سارویها وکشور مشخصه لیگ پویا ومنظم ایشان مردی است باج به هیچ کس نمیدهد تو فوتبال کشور با قدرت کار میکنه نیرویی مثل بهروان را باید حمایت کرد ساروی ها هوشیار باشید باز خودزنی نکنید ایشان برای استان وکشور مفیده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.